13 Kasım 2013 Çarşamba

KIRMIZI LAHANA TURŞUSU (PEMBE RÜYA)



 Hani restauran'ta  gidersiniz ortaya salatanız gelirde üzerinde pembe pembe kırmızı lahanalar vardır düşünürsünüz kendi kendinize nasıl güzel görünüyor! acaba bu işin sırrı nedir ben nasıl yapabilirim? işte size nasıl yapıldığının reçetesi. 



Malzemeler
  • 1 adet kırmızı lahana
  • elma sirkesi
  • üzüm sirkesi
  • tuz      







yapılışı
  • kırmızı lahanalar ince ince doğranır,süzgeçe alınıp suları süzdürülür.
  • sonra derin bir kap içine alınıp tuz ilave edilip bir güzel ovulur.
  • kavanoza koyulup üzerine elma ve üzüm sirkeleri eklenir. buradaki ölçümüz üzerine çıkacak kadar.
  • birkaç gün bekledikten sonra tüketilebilir.
muhafaza yeri buzdolabıdır.









9 yorum:

  1. görüntü gerçekten harika.. ellerine sağlık:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler yemek bir aşk:)

    YanıtlaSil
  3. ellerıne salık canım harıka gorunuyor

    YanıtlaSil
  4. Canım nefiss ötesi görünüyor.
    Bu arada gözünüz aydın..
    İnşallah en kabaranından kekin olur.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler zeymuran:)

    teşekkürler hayat cafe amin:)

    YanıtlaSil
  6. işte tamda aradığımbuydu o lokantalarda yediğimin tadını hiç bir şekilde yakalayamamıştım, bende hafif haşlayarak yapıyorum ama öyle olmuyor en ısa zamanda denemeye çalışacağım paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. işte bende senin gibi düşünenlerdendim:)bunu denemelisin:)
    teşekkürler julyet:)

    YanıtlaSil
  8. Hem üzüm hemde elma sirkesi kullanmamıştım,demek ki benim yaptığım o yüzden güzel olmuyormuş.Fikir için teşekkürler,Aylin'cim.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba. Görüntü nefis. Elinize sağlık. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Yorum yazmak icin hesabınız olmasa da olur , seçeneklerden URL' yi seçip isiminizi yazmanız veya Anonim'i seçip bu kez yorumunuzun altına isminizi yazmanız yeterlidir.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails