20 Mart 2012 Salı

DİŞ BUĞDAYI PARTİ DAVETİYESİ





İlk diş buğdayı partimizin davetiye ve bannerlerinden başlamak istedim, çünkü nasıl yapacağımı nereden başlayacağımı bulamadım, internette araştırma yaptım çok kart buldum ama hep üzerinde isimler, yazılar vardı, belki vardır o yazıları silmenin formulü ama ben daha o kadar profesyonel değilim. Biraz gerildim sonunda bu görünen diş ve balonları bulunca böyle bir şey yaptım ve facebookta etkinlik oluturup arkadaşlara gönderdim davetiyemizi. hediyelik vermek gerek diye düşünürken ne zamandır sabun süsleme vardı aklımda neden olmasın ki dedim üzerine de bir yazı eklemek istedim ama bugünü hatırlatsın istedim, aşağıda gördüğünüz iki banner hazırladım ama yuvarlak olanı kullandım.






Bu kadar nasıl yaparım, nasıl olacak diye gerilip, sinirlenirken birkaç örnek hazırlayıp yazı yazmadan sizlerle paylaşmak istedim, belki benim gibi arayıp bulamayan nasıl yaparım diye düşünenler varsa alın indirin yazısını yazın.Doğum günleri için olabilir özel bir gün için olabilir siz bilirsiniz artık:) ara ara böyle şeyler paylaşacağım sizlerle karar aldım:)









Umarım işinize yarar detaylar devam edecek!!! ben şimdi bahar gelmişken mutfağımda düzen kurmaya gidiyorum.

22 yorum:

  1. Canım çok şık ellerine,emeğine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ay ne tatlılar.paylaşman iyi olmuş.sen doğum günüğnde neler yaparsın neler.ne tatlı uğraş.bıdışın dişleri bol olsun.tavşancık :)))
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah birilerinin işine yarar:)eşimde aynı şeyi söylüyor şimdi başla anca yetiştirirsin diyor:)
      teşekkürler smilena:)

      Sil
  3. harikasin canim...

    marifetli arkadasim benim...

    :-))

    hepsi cok ama cok tatli...

    öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah canım benim teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Harika fikir harika yazi olmus.
    Cocugun dilinden daha guzel sesleniyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana da öyle geldi
      teşekkürler mutfak dili:)

      Sil
  5. Fikrın harıka olmuş,kullanmak isteyen senın bloga başvurur.Senın kullandıgın banner çok şık ve şirin olmuş,bütün dişlerini kolay çıkarmak nasip olsun minik bebişe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım işe yarar:)
      amin teşekkürler heden:)

      Sil
  6. Çok güzel ellerine sağlık.Dişlerinin hepsi kolayca çıkar inşallah. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin teşekkür ederim pembe kekik.

      Sil
  7. tum dıslerı pıt dıye cıkar ınsallahh..cok korkuyorum azılardan ben :((( ellerıne saglık hersey cok guzel gorunuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin amin:)
      teşekkürler kokoss:)

      Sil
  8. Sen aramış bulamamışsın, kendin yapmış, arayanlar içinde paylaşmışsın, bunu herkes yapsa ne güzel olur, faydalı olmak paylaşmak ne güzel, bende kızımın 1 yaş doğum günü için bir davetiye hazırlamıştım metin kısmını bebek dilinden yazmıştım. Kartınız çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. evet katılıyorum sana ama çoğu kişi paylaşmak istmiyor galiba bundan sonra ne öğrensem paylaşacağım çünkü öğrenmek isteyen insan çok.
    beğenmene çok sevindim teşekkürler filiz.

    YanıtlaSil
  10. aylincigim merhaba.hayirli olsun yeni disiniz.cok guzel seyler hazirlamissin ellerine saglik hayatim.dedigin dogru vallahi bize de lazim olabilir bu ornekler,sevgilerle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim u.aydın:)

      Sil
  11. diş buğdayı partisi.
    ne hoş bişi.
    :)

    bloguma üyesin ama hiç gelmiyorsun, hiç yorum yapmıyorsun.
    neden ki.
    :)

    YanıtlaSil
  12. aklımdaydın ki:)
    teşekkürler deeptone.

    YanıtlaSil
  13. Bende çok ugrasmistim Bugday partisi icin ve çok yorulmustum.

    Ama tatli ugraslar bunlar.. Hersey evlatlarimiz için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle güzel uğraşlar:)

      Sil

Yorum yazmak icin hesabınız olmasa da olur , seçeneklerden URL' yi seçip isiminizi yazmanız veya Anonim'i seçip bu kez yorumunuzun altına isminizi yazmanız yeterlidir.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails