19 Mart 2012 Pazartesi

DİŞ BUĞDAYI PARTİSİ



Herkese merhabalar uzun bir aradan sonra merhaba bu olmadığım dönemde bu gördüğünüz şeyleri hazırlamakla meşguldum.epey uğraştıktan sonra ancak hazırlanabildim.diş buğdayını yapmakta geç kaldım sebep malum havalar kar kalkınca yapılmalı dedim ,siz fotoğraflara bakarken ben de yazılacak postlara bir göz atayım,ne zamandır gezemediğim blog arkadaşlarımı gezeyim hepinizi çok özledim:)




Uzun araştırmalar sonucunda davetiye ve hediyelik sabunlara hatıra olarak üzerine eklemek için  kart hazırladım bakalım beğenecek misiniz?






Gelen konuklara günün hatırası olarak hediye verilmek üzere Sabunlar süslendi tüllere sarılıp saten kurdelelarla fiyonklandı.bunu bir başka postta uzun uzun anlatacağım.





Strafordan diş şeklinde kapı süsü hazırladım ve duvara asılmak üzere karton ve renkli harflerden  dişim çıktı yazıp yapıştırdım.diş kesimi ve süsü benim için çok maceralı oldu buda ayrı bir post konusu olabilir:)




Renkli şekerlemeleri büyük bardaklara koydum ve diş buğdayını servis etmek için kağıt bardakları mavi saten kurdele ile fiyonkladım.




        Diş şeklinde zencefilli portakal aromalı şeker hamur kaplamalı kurabiyelerimiz..




İlk şeker hamur kaplamalı kakaolu muzlu diş temalı pastam.başına gelmeyen kalmadı desem yeridir en son fotoğrafı çekilmeden önce bebeğim tarafından mıncıklandı.




                Masanın profil görüntüsü.




                                      Kestaneli kakaolu kek..



Canım arkadaşım eminemin yaptığı kısır ve annemin yaptığı peynirli poğoçamız...




Diş buğdayımız.
Bebeğimin Başından aşağı buğday atıldı, ve önüne cetvel,metre,kalem ve ateş ölçer koyuldu benim miniğim en uzaktaki metreye emekledi ve aldı galiba inşaatlarda vakit geçirecek deyip gülümsedik.




yoğurtlu patates salatası 




Masaya son bakış.
Fotoğrafı çekilmeyen kıymalı ve peynirli börekler vardı telaştan unutulmuş.
En bol fotoğraflı yazım oldu tarifler ve yapılanlar en kısa sürede eklenecek!!!

41 yorum:

  1. Hayırlı olsun .Ne güzel şeyler yapmışsın böyle.bayıldım.bizim zamanlarımızda yoktu böyle süslü işler.çok hoş olmuş herşey.sabunlar da çok şık herşey harika....inşallah iyi bir meslek sahibi olur annesi tatlı minnoş...öp benim için tarifleri bekliyoruz.özellikle şu şeker hamurunu ilk denemede nasıl başardın .tebrik ederim Aylincim...
    sevgilerimle güzel bir hafta diliyorum.Bak bahar da geldi .Hadi bakalım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. son zamanların modası:)ah başardım ama bana sor birde:)
      teşekkürler smilena:)

      Sil
  2. hepsi harika görünüyor çok emek vermişsin ama süper olmuş ellerine emeklerine sağlık....

    YanıtlaSil
  3. uğraşlarına değmiş canım her şey çok güzel davetiye ve kartların postunu bekliyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler en kısa zamanda burada:)
      yemekbiraşk

      Sil
  4. Aylin'cim ne kadar güzel şeyler yapmışsın.Ellerine sağlık.Hep böyle mutlu günler için uğraşların olsun.Bebeğini çok öptüm.Tarifleri bekliyoruz.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah:)
      teşekkürler pembe kekik.

      Sil
  5. Yesinler o pıtırcığın dişini :) Hepsi harika olmuş Aylincim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler neslice tarifler

      Sil
  6. Canım hayırlı olsun inşallah.Çok özel bir parti olmuş,her ayrıntı sü
    per olmuş ellerine,emeğine sağlık sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler derya ablacım:)

      Sil
  7. tadan biri olarak her şey nefisti. ellerine sağlık canım çok güzeldi her şey özellikle pasta bayıldım :)) merakla bekliyorum tarifleri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim teşekkürler yağmurun dünyası

      Sil
  8. Sapasağlam inci gibi dişelri olsun inşallah

    YanıtlaSil
  9. Merhaba yeni keşfettim sizi herşey çok güzel çok iştah açıcı ellerinize sağlık:))Takipteyim...Arzu ederseniz bende beklerim...

    YanıtlaSil
  10. masa çok güzel olmuş...
    diş buğdayı kurabiye ve pastaya bayıldım...
    kim yaptıysa ellerine sağlık...
    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler gurme şirine:)

      Sil
  11. Canım hayırlı dişler olsun daha bir çok boncuk boncuk dişleri çıksın minnoşun.. ne güzel şeyler hazırlamışsınız ellerinize sağlık ağzınız tatlı yuvanız mutlu olsun. sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  12. Canım hayırlı dişler olsun daha bir çok boncuk boncuk dişleri çıksın minnoşun.. ne güzel şeyler hazırlamışsınız ellerinize sağlık ağzınız tatlı yuvanız mutlu olsun. sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin:)
      çok teşekkür ederim şükran

      Sil
  13. Hayirli olsun/. Saglikli olsun.
    Insaatci olacak demek. Hayirli evlat olsunda ne olursa olsun..
    Hepsi cok guzel olmus canim eline saglik olsun.
    Sevgiler canim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet en önemlisi hayırlı olması
      teşekkür ederim mutfak dili.

      Sil
  14. hepsi birbirinden güzel olmuş canım.ellerinize sağlık.diş şeklindeki kurabiyelerede ayrıca bayıldım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. keske buradada kulansa dis bugday partileri...

    :-((

    harika olmus canim...bayildim pastana,süslerine...

    Allah nie mutlu gün yasatsin insallah...

    ne tatlidir oglun simdi...

    yerim ben o bir iki disini :-))

    öptümmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke olsaydı:( maksat biriken anılar:)
      teşekkürler emel:)

      Sil
  16. İnan öyle bakıp kaldım. Harika hazırlıklar yapmışsın, her detayını çok sevdim.

    Bardaklar, şeker hamuru ile yaptıkların, Bunner, sabunlar. Hangisini sayayım çok beğendim :) ellerine sağlık.

    Hayırlı olsun, dişlerini sevsinler onun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim yardımın içinde tekrar teşekkür ederim:)aslı

      Sil
  17. Kuzeye bir ömür sağlık ve huzur diliyorum,dişleriyle hep güzel şeyler yesin,sağlıklı kalsın...mamalar harika ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim tatesal:)

      Sil
  18. maşallah sizelere:) Çok beğendim:)) ellerinize sağlık. Mutluluk ve huzurla dolu nice dişlere diyorum çok öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin çok teşekkür ediyorum:)çiçeklendim

      Sil
  19. hayırlı olsun denir dimi yanlış bişey söylemiyim :) masa süper görünüyor biz aramızda birazdan çekirge sürüsü geçecek iyi bakın deriz ve sonra patlayana kadar yeriz :) o masa tam bizlik görünüyor :) ne güzel anılar bunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle denir:)güzel anılar biriksin istiyorum bende tek çabam bu:)teşekkürler çiço:)

      Sil
  20. Herşey harika görünüyor Aylin'cim,emeklerine sağlık,ayyy nasıl heveslendim şimdi ben de,gün gelicek inşallah bizde böyle cici kutlamlar yapacağız :) sağlıkla büyüsün inşallah minik adam,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir bakmışsın o günler gelmiş emin ol zaman çabuk geçiyor:)teşekkürler aktuelmoda:)

      Sil
  21. Ne güzel bir parti olmuş bu :) Ellerinize sağlık. Rabbim oğlunuza uzun sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir ömür versin. Amin.

    YanıtlaSil
  22. Yaptığın her şey şahane olmuş. Ellerine sağlık Aylincim...
    O yaptığın zencefilli portakallı kurabiye tarifini paylaşırsan pek bir memnun olurum :))

    YanıtlaSil

Yorum yazmak icin hesabınız olmasa da olur , seçeneklerden URL' yi seçip isiminizi yazmanız veya Anonim'i seçip bu kez yorumunuzun altına isminizi yazmanız yeterlidir.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails