7 Haziran 2012 Perşembe

DOĞUM GÜNÜ SÜSLEMELERİ (YAZDIRILACAK ETİKETLER)


Bu aralar kendime göre yoğunum, bebeğimin ilk yaşını kutlayacağız bu bakımdan heyecanla heves içinde neler yapabileceğimi araştırıyorum neler varmış neler... herşeyi bizzat kendim yapmak istiyorum ondandır yoğunluğum, yakın zamanda eminönü yolları görünmekte bana...
parti konseptini düşünüyorum ne olsa diye bulamıyorum!!!
araştırmalarım tam gaz devam ediyor tabi bu arada neler yapabilirim derken kürdan süsleri,cup kek,meyve suyu şişelerine etiketler  neler neler...
 Daha önce demiştim diş buğdayı partisi için diş buğdayı parti davetiyesini yazarken  bu işler zor diye  eğer acemi iseniz  birde,bende karıştıra karıştıra öğreniyorum birşeyler sizlere yardımcı olur belki diye bir kaç örnek hazırladım indirip yazdırın umarım işinize yarar da birilerini sevindirebilirim.
İşinize yaradığına dair yorum bırakmanız beni çok mutlu edecek inanın!!!





   
 konsept  balon ise...


hello kıtty li doğum günü etiketleri





mickey mouse etiketler






           Ve son dönemin ünlüsü pepee!!!


Basitler aslında ama fikir vermesi açısından paylaşmak istedim. yapım made ın AYLİN.




Unutmadan çekilişe katılıp bu sabunları kazanmak isterseniz buraya



34 yorum:

  1. süper..
    Bende baby shower için böyle etiketler arıyordum,çok işime yarayacak,çook teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. arkadaşımın hazırladığı baby shower partisinin postunu atayım sana, belki bir fikir olur,

    kolay gelsin.. tatlı telaslar bunlar..

    http://aysstyle.blogspot.com/search?q=baby

    YanıtlaSil
  3. harika ya, çok teşekkürler... yeğenim için kullanabilirim bunları..
    etiketleri matbaada mı bastırıyoruz acaba?
    kürdan süslerini nasıl yapıyorsunuz, yani uhu ile mi yapıştırıyosunuz kürdanlara?
    bu tür konsept partiler araştırdım ama çok pahalıydı, bunlar çok iyi oldu
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. ha bir de acaba bunların nişan için olanlarını da bulabilir miyiz ki :)

    YanıtlaSil
  5. canim, oglun cok tatli, o heyecani bilirim.
    Icim kipir kpir olmustu kizimin dogum gününü kutlarken...

    Eminim cok sahane seyler yapip bizlerle paylasacaksin :-)

    öptüm Aylincim

    YanıtlaSil
  6. Senin ufaklık bir yaşına girecekse artık bebek değildir canım. Abi olmuş o :) Etiketler de çok tatlı. Mutlaka birilerinin işine yarar canım..

    YanıtlaSil
  7. İlk doğumgünü ilk heyecan.. Çok güzel geçer herşey umarım.

    YanıtlaSil
  8. peppe çok üzülüyor:P
    umarım istediğin gibi bir doğum günü yaparsın:)

    YanıtlaSil
  9. güzel bir mimin var bende.
    :)

    YanıtlaSil
  10. keyifle gezdiğim bir blog:)

    YanıtlaSil
  11. aylıncım doğum gunu postumu okudun mu bılmıyorum ama sen herseyı kendın yapacaksın onu bılıyorum fakat pasta ısınde ıstersen sadece onu bırak madenlerdekı cavusoğlu yapsın dılersen beraber gıderız muthısler:)) emınou muuu ne guzel ben herseyı netten aldım malum caluşmak ve hafta sonu oralar rken toparlanıyor..sen yıne harıka ıs cıkartırsın emınım..kocaman sevgıler

    YanıtlaSil
  12. canim benim minledim seni...yanitlarsan sevinirim...
    sevgiler

    muck muckkk

    YanıtlaSil
  13. Oğlunu doğum gününü şimdiden kutlayayım Aylin, kocaman olmuş maşallah :)

    Çok beğendim ben, mutlaka birilerine fikir verebilir ve çok işe yarar. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  14. Canım beniiiim nasıl teşekkür etsem bilmem ki sana:)
    Prensesimin 6 Temmuzda 3.yaş gününü kutlayacağız inşallah. Çok site dolaştım ama gerçekten bu bir sektör olmuş, fiyatları epey yüksek. Ben de aynen senin gibi düşündüm ve kendim yapmaya karar verdim. Hem bütçeye uygun olsun hem de kendi zevkime göre yapmak istedim.
    Bu seneki pastamız vs. temamız Peppee:)))
    Bu etiketler süper oldu gerçekten. Canımsın yaaa....
    Bebişininde ilk yaşını kutluyorum. Daha nice yaşlarını etrafında sevdikleriyle birlikte, sağlık ve mutlulukla geçirmesini diliyorum:))
    Çok öpüyorum seni:))))
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  15. pek şekerler.
    çocuklu arkadaşlara sölerim tebi.
    noldu yaaaaa kapkeyk daa çıkmadı mıııı arkadaşlarımıza.
    :)

    YanıtlaSil
  16. Çok teşekkürler ellerinize fikrinize saglık.cok iyi oldu
    Özge

    YanıtlaSil
  17. Fikirler ve görseller için teşekkürler. Kızımın doğum gününde işime yarayacak...

    YanıtlaSil
  18. çoook teşekkürler,2. yaşımızı kutladık ve temamız hello kitty di..nette etiket ararken senin bloğunu buldum,inan işime çok yaradı,ellerine sağlık...
    fatma

    YanıtlaSil
  19. kızımın 1 yaşında olmasına daha çok var ama şimdiden neler yapabilirim diye araştırırken sizi buldum cok güzel bunlar ellerinize sağlık ben indirdim bakalım ilerde kullanırsam size mutlaka yorum yazacağım yenide :)

    YanıtlaSil
  20. Cok tesekkurler...
    Cok isime yaradi bu etiketler....

    YanıtlaSil
  21. çok güzel görünüyorlar.fakat bu etiketleri nasıl peçetelik,kürdan süsü,cup kek süsü haline getirebiliriz.bununla ilgili bilgi verebilirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etiketleri ozalitcide istediginiz boyutta cikarttirabilorsiniz olcu vermeniz yeterli

      Sil
  22. Tam aradığım etiketlerdi çok teşekkürler....

    YanıtlaSil
  23. Etiketler için çok teşekkürler.Nasıl işime yaradı anlatamam.Sevgiler......

    YanıtlaSil
  24. etiketler için çok teşekkürler kızımın doğumgünü için ilaç gibi geldi:)

    YanıtlaSil
  25. Slm bende kizimin dogum gununu kutlucam ilk yas gunumuz ve bu etiketleri nasil indiricem bana yardimci olurmusunuz dilek...

    YanıtlaSil
  26. Slm bende kizimin dogum gunu icin etiket cikartmak istiyordum ama bunlari nasil indiriyoruz yardimci olabilirmisiniz dilek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ klik resmi farklı kaydet yapacaksınız.

      Sil
  27. Merhaba şablonlarınız çok güzel ben de arı maya şablonu arıyorum yardımcı olabilir misini acaba

    YanıtlaSil
  28. Bu minik kavanozlara ,su şişelerine, peçete çöp şiş vb. yapıştırılan etiketler nerede nasıl hazırlanıp yapılıyor bilgilendiren olursa sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  29. ARKADASLAR YARDIM EDIN LUTFEN. BEN KZIMIN 1YASI ICIN BU GORSELLERI INDIRIYORUM AMA BUNLAR KUCUK. BUNLARI PRINTERDEN CIKARDIGIM ZAMAN KUCUK OLACAK/ RESIMIN OLCUSU BUYUTSEM BU SEFERDE EFEKT ITECEK. BUYUK HACIMLE BANNERLER LAZIM BANa. yardim edermisiniz. bunu nasil yapa bilirim? acil lutfen

    YanıtlaSil
  30. Mrb
    Mail adresiniz olmadığı için burdan yazabiliyorum
    Patti organizasyonuyla uğraşıyorum daha ziyade Bi sayfam var doğum gününe dair parti fikirleri paylaşıyorum bu güne kadar birçok anneye faydası oldu yararlanmak isterseniz sayfama beklerim diyicektim onaylarsanız linkimi öyle yazayım isteğiniz dışında yazmayı uygun bulmadım
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  31. Tabiki de onayliyorum. Kızımın doğum günü geçdi. Ayin 5i idi. Biz ormanda kafede yaptik. Yaklaşik 70kişi. Aşık havada çok güzel geçdi. Yedil içdik.dans etdik. Allah her kese övlad nasib etsin inşallah

    YanıtlaSil
  32. Kırmayıp kabul ettiğiniz desteğiniz için çok teşekkür ediyorum Aylin hanım
    Kızınıza sağlık dolu nice yaşlar dilerim
    Doğum günü fikirleri süslemeleri menüleri vs. Biçok renkli resimlerle dolu sayfama bekliyorum
    https://www.facebook.com/pages/MUtluluk-Paylaşılır-konsept-partiorganizasyon/347013572107270?ref=hl

    YanıtlaSil

Yorum yazmak icin hesabınız olmasa da olur , seçeneklerden URL' yi seçip isiminizi yazmanız veya Anonim'i seçip bu kez yorumunuzun altına isminizi yazmanız yeterlidir.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails