11 Haziran 2012 Pazartesi

PAZAR SABAHI KAHVALTI SOFRASI...


Hafta başından herkese merhabalar!!!
artık iyice yaz kendini hissettirmeye başladı yok yok şikayet etmeyeceğim çünkü yazın gelmesini çok bekledik değil mi???
Hafta başına şöyle bol fotoğraflı bir yazı ile girmek istedim gözümüz gönlümüz açılsın diye...
pazar sabahı annemde ki kahvaltı sofrası öyle ahım şahım tarif yok 
sadece ilerisi için bir anı...



Masamızı yaza uygun renklerde hazırladım.



Kardeşimin meşhur omleti.


   
Sıcak olduğu için tatlı bölümü çok hafif vazgeçilmez nutella ve fındık ezmesi 
küçük bardaklara koydum.
ve hazır  karamelli wafflelar.




Peynir de çeşit çok, kahvaltıda peynir vazgeçilmezim.




O görünen el eşime ait:)) dayanamıyor hadiiiiii derken bana!!!



Birde bu açıdan bakalım....




Buralardayım twitter  facebook  ınstagram


40 yorum:

  1. En güzel şeydirpazar kahvaltıları.. Ne güzel yaz gibi iç açıcı..

    Hep böyle geçsin bütün hafta:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle kesinlikle:))
      teşekkürler:)

      Sil
  2. canım benim afiyet olmuş sizelere,seninde haftan güzel geçsin..

    YanıtlaSil
  3. ailenin topluca kahvaltı yaptığı tek gün
    bizim evde de dört gözle beklenir pazarlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her evde pazar günü önemli galiba:))
      teşekkürler:)

      Sil
  4. sade ve güzel bi sofra olmuş fotolar çok canlı acıktım resmen:))
    ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  5. Canım günaydın çok güzel bir sofra olmuş,haftasonu kahvaltılarının yeri bi başka oluyor.Ellerine sağlık.Mutlu haftalar,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Aile ile birlikte yapılan pazar kahvaltısı paha biçilmez.Afiyet olmuş.Görseller harika.Baktıkça insanın gidip bir daha kahvaltı yapası geliyor :) Hele bir de kişi hamiş ve abartının üzerinde iştahı açıksa :) O meşhur omlet varya ye beni diyor :) Mutlu haftalar tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten de kıymeti bir başka:)
      canımmm çok teşekkürler:)

      Sil
  7. muhteşem pazar kahvaltıları...
    afiyet, bal, şeker olsun...

    YanıtlaSil
  8. Size kahvaltiya gelmek varmis. Hersey harika gorunuyor. Afiyet olsun. Ayrica o muhtesem gorunen omletin tarifini paylasirsan sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:)
      inşallah paylaşırım kardeşimden alayım:))

      Sil
  9. o kadar güzel bir kahvalti sofrasi ki...
    aciktim desem yeridir :-))

    öptüm canim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm çok teşekkürler:)

      Sil
  10. Kahvalti sofrana bayildim. Cok guzel olmus :)

    Bloguma beklerim
    cupcakekokulumutfak.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. çok lezzetli tertemiz bir kahvaltı sofrası ..ellerine sağlık..sevgilerr

    YanıtlaSil
  12. haftaya renkli başlangıç olmuş gerçekten. eline sağlık mutlu haftalar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet güzel renkli olsun istedim:)
      teşekkürler:)

      Sil
  13. Hepside çok güzel görünüyor herşey mükemmel olmuş afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  14. pek keyifli bir sofra, günaydınlar!

    YanıtlaSil
  15. Canim elinize saglim olsun. Omlet pizza gibi olmus harika.
    Esleri hadisi olmasa olmaz . Haklilar biz resim cekerken dayanamiyorlar acliga...
    Pecetelik cok guzel bayildimm.nereden ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kardeşim süper omlet yapar:)
      dayanamıyor bizim kide:)
      peçetelik ikeadan::)
      teşekkürler:)

      Sil
  16. harika bir sofra, ben de her pazar hazırlayayım diyorum karmakarışık bir şey çıkıyor ortaya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminim güzel şeyler çıkıyordur:)
      teşekkürler

      Sil
  17. çoooook güzel bir sofra olmuş.ellerine sağlık


    Bende bloğuma beklerim:)

    YanıtlaSil
  18. ayyyyyyyy bu nasıl sofraaa o waffellllar benım vazgecılmezım oh oh...benı kahvaltıya cagrsan olmaz mı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm gel gel ben sana neler yaparım:))

      Sil
  19. hiç bileeee gayet sade ve ferah bi sofra.
    :)
    ya baksana sende ne okusam görsem bi ferahlık bi huzur var hep.
    yoksa sen huzurlu musunnnn hep.
    :):):)
    ferahsın sen.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yorumu çok sevdim bak ben:))
      sen deyince düşündüm de huzurluyum demekki:))
      teşekkürler deep:)

      Sil
  20. çok güzel bir sunum tebrikler

    YanıtlaSil
  21. şahane pırıl pırıl bir sofra :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorum yazmak icin hesabınız olmasa da olur , seçeneklerden URL' yi seçip isiminizi yazmanız veya Anonim'i seçip bu kez yorumunuzun altına isminizi yazmanız yeterlidir.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails