4 Eylül 2012 Salı

BAYRAM KAHVALTISI


Geçen günler ve ha bugün ha yarın yazacağım derken araya giren onca zaman aslında bir blogger kesinlikle sık sık güncellemeli sayfasını yoksa yeniden yazma çabaları bazen başarısız olabiliyor.
yada benim için bu böyle....
aslında itiraf etmek gerekirse ınstagram da  paylaşım daha mı kolayıma geldi bilemedim çek paylaş!!!!
ama yok yok bloguma dönüyorum buranın yeri başka bam başka!!!
Ve ilk olarak bayram sabahı kahvaltı sofrasını paylaşmalı dedim
fotoğraflar pek içime sinmedi ama idare edelim maksat geleceğe dair anılar biriksin.



Bayram sofrasına özeneyim istedim kıyma kavurması annemin ellerinden çıktı.
mis gibiydi mis..




Karışık kızartma bölümümüz.



Börekler bayram için hazır alındı.




Birde bu açıdan bakalım..

ınstagram-aylinden 

15 yorum:

  1. İnanılmaz bir masa olmuş,ellerinize sağlık! Herşey mükemmel görünüyor,sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Aylinim masallah bak ne kadar guzel sofralar kurmussun. Niye yayin etmiyorsun bunlari.
    Ellere saglik olsun.. Anne eli de deydigi belli..
    Cok guzel olmus canim.
    Her gunun bayram tadinda olsun tatlim.
    Opdum cok..

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş,
    içine sinmeyen hali buysa;
    daha da fazlasını düşünemiyorum :)
    ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Bayram ve bayram sonrası süresince ben de blogda güncelleme sorunu yaşadım.Zor adapte oldum.Sofran çok güzelmiş.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. masa çok şık hazırlanmış canım.menüde harika.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. merhaba resimler bence çok güzel masa misss gibi buram buram aile sıcaklığı kokuyor..ben böyle özel günleri çok seviyorum bayramlar,yeni yıl,doğum günleri bizdede ailece bir araya gelip kocaman bir masada yemek yiyip sohbet edilir..Anne elinin değdiği herşey çok güzel olur allah onları başımızdan eksik etmesin.paylaşımlara devam etmeni diliyorum özellikle değişik kek tarifleri vermeni bekliyorum kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Aylin yapma ne olur. Size geleceğim ya bitiyorum bunlara. Yiyemiyorum ya ondan. Biraz abarttım, sporu öylesine yapar oldum bu ara vücüdumdaki yağ oranı %14 lerden %17 lere fırlamış. Dikkat alarmını geçmişim bilem. Tabi bu sunumda işi daha dayanılmaz kılıyor :) Hepsi çok güzel.... Ama salamları ve peynirler için kullandığın tabaklara takıldım çok güzel. Nerdenler acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman dikkat et kendine sağlık en önemlisi:)
      sofrayı beğenmene çok sevindim.
      tabaklar semt pazarından:))

      Sil
  8. Canım maşallah masada kuş sütü eksik ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Fotoğraflar çok güzel bence de. Mükellef bir kahvaltı sofrası dedikleri bu olsa gerek :)
    Bence burayı fazla ihmal etme. Güzel şeyler görmek güzel oluyor. Bizlere de ilham oluyor.
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Ohhh afiyet olsun...Ne güzel bir masa olmuş :)

    YanıtlaSil
  11. kesinlikle çok ara vermek iyi değil canım,insan toparlayamıyor,bu arada masa ve kahvaltılıklar nefis görünüyor ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  12. ay canım sen ne tatlısın allah agzınınzın tadını bozmasın ellerıne emegıne saglık tatlım

    YanıtlaSil
  13. bayıldım ben bu bayram kahvaltı sofrasına

    YanıtlaSil
  14. biz türkler bu sabah kahvaltisinin dünyada enlezzetli şekilde yiyenlerdeniz :)) şu sofra da yok yok amerika böyle kahvaltı yapmayı bilmiyor resmen..

    YanıtlaSil

Yorum yazmak icin hesabınız olmasa da olur , seçeneklerden URL' yi seçip isiminizi yazmanız veya Anonim'i seçip bu kez yorumunuzun altına isminizi yazmanız yeterlidir.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails