14 Aralık 2012 Cuma

GÜZEL BİR GÜNDEN KAHVALTI SOFRASI



Görmüş olduğunuz kahvaltı sofrasını çarşamba günü, 15 günde bir toplandığımız kız arkadaşlarım için hazırladım.  gün öncesinde  o kadar yoğundum ki hazırlıklarımı ancak gece 2-3 sularında bitirebildim ve de aklımda olan bir kaç şeyi hazırlayamadım, bu duruma sıkılsam da günümüz  şen ve keyifliydi. En sevdiğim zamanlar evimin dolup,güzel muhabbetler eşliğinde hoşça vakit geçirdiğim anlar.
Allahım hiç eksik etme böyle zamanları evimizden.




Gelen misafirlerim için kartlar hazırladım her karta ayrı dilekler ve dileklere uygun sticker yapıştırdım yüzlerde tebessümle başlayalım istedim günümüze.




Bal-kaymak-ceviz üçlüsü birbirine çok yakışıyor.





Tatlı büfesi ev yapımı ayva ve kayısı reçeli yanında nutella - fındık ezmesi ve incir reçeli hazır karamelli  waffeller la servis ettim.




Peynir tabağı.


   
Ananaslı haşhaşlı kek 
malzemeler
  • 3 yumurta
  • 1,5 su bardağı tozşeker
  • 1 su bardağı süt
  • 1 küçük boy konserve ananas
  • 1 su bardağı sıvı yağ
  • 1 çay bardağı damla çikolata
  • 1 çay bardağı hindistan cevizi
  • 1 yemek kaşığı haşhaş
  • 1 paket vanilya
  • 2 paket kabartma tozu
  • 3,5 -4 su bardağı un
yapılışı
  • şeker,yumurta krema kıvamına gelene dek çırpılır
  • ananas suyu,süt,sıvıyağ eklenip karıştırılır diğer malzemelerde eklenip çırpmaya devam edilir.
  • kelepçeli kalıbın tabanına yağlı kağıt serilip şekere bulanan ananaslar dizilir.
  • hamur üzerine dökülüp 175 derece fırında 40-45 dakika pişirilir.



Birde bu açıdan bakalım.




Masamızda ayrıca
kumpir
zaytinyağlı sarma
ve kahve ile ikram edilmek üzere halley pasta vardı




Bu da o gün için arkadaşlarıma hediyem 40 yıl hatırlanırız umarım!!!

ınstagram: aylinden 



33 yorum:

  1. Aylincim ne zeklisin maşAllah:)
    sofranın her köşesinde ayrı bir detay,ayrı bir zerafet.
    Ellerine,emeğine sağlık canım..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  2. Gitgide sofralar da fotograflar da daha bi özenli, şık.Valla bayılıyorum.Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  3. ay resmen acıktım,ve bu sofrada olmak için neler vermezdim :)

    YanıtlaSil
  4. Harikasın sen ve yine döktürmüşsün ellerine sağlık canım.misafirin olabilirmiyim:))))

    YanıtlaSil
  5. MERHABA NE KADAR GÜZEL HAZIRLAMIŞŞIN ŞIK VE İNCELİK VAR

    YanıtlaSil
  6. Canım o masada olmak varmış ellerine sağlık nefissss sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Cok guzel bi sofra ellerine saglik.orda olmayi ben de isterdim valla:-)

    YanıtlaSil
  8. ne güzel bir sofra bu böyle ve ne kadar da ince düşünmüşsünüz tebrik ederim.
    ayrıca şu an çok acıktığımı hissettim sofranızı görünce :)

    YanıtlaSil
  9. ne güzel bir sofra,cam kavanozdaki kahve ne güzel bir incelik:)

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten şuan herkesin orada olası gelmiştir,zira ben şuan orda olmayı çok isterdim.Ananaslı kek çok lezzetli görünüyor,ayrıca reçellerin sunumu çok şık :))

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar özenli ve ilham verici bir masa bu Aylin. Her ayrıntıyı cidden çok beğendim, isim kartı, verdiğin kahve kavanozları harika olmuş. Ellerine fikrine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. herşey harika ve leziz görünüyor...
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  13. Harika, şahane...Diyecek söz bulamıyorum.Ben olsam o masadan kalkmam:)))
    Bol keyifli günler

    YanıtlaSil
  14. her şey harika görünüyor aylin'cim,eline sağlık..

    YanıtlaSil
  15. şahane gözüküyor,ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  16. ayrıntılar çok hoş ellerine sağlık aylincim sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Bende arkadaşın olmak isterdim : ) ne kadar şık ,özenle hazırlanmış bir sofra ellerine sağlık!Çok beğendim.

    YanıtlaSil
  18. Ne güzel bir kahvaltı sofrası bu böyle.. Herşey çok güzel..
    Bütün her şeyi tüm detaylarıyla düşünmüşsünüz müthiş!
    Kartları da çok beğendim :)
    Ellerinize, emeğinize sağlık..
    Çok sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. çok beğendim aylinciğim , ellerine emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  20. Ne kadar şirin detaylarla dolu bir masa.
    Çok beğendim.
    Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  21. aylincim bu kahvaltiya bayildim bayildim ben...
    süslemesi, ayrintilar, kahvaltiliklar harika

    yine ellerine saglik canim...

    YanıtlaSil
  22. aylinciğim ellerine emeklerine sağlık
    keyifler saçıyor masan ..
    sevgi dolu özen dolu ..

    iyi pazarlar diliyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
  23. Ne olurrrr benide davet et bir dahakinede bende geleyim bu süsper kahvaltı masana..
    Ne düşünceli ve zarif sen Aylin 'cim..
    Senin arkadaşın olmak varmış..:)
    Kocaman öpüyoruuuum.

    YanıtlaSil
  24. cooook guzel her sey, ellerine saglik, bayildimmmm :)

    YanıtlaSil
  25. Canim benim her detay ayri ayri guzel.
    Rabbim evindne eksit etmesin misafiri..
    Masallah ellerine saglik olsun..
    Seni izlemek cok zevkili canim arkadasim..
    Sevgiler kucak dolusu

    YanıtlaSil
  26. canım babamı kaybettikten sonra günlerim hüzün dolu geçtiği için anlatacak bir hikayem yok şu aralar...hele de sofra hazırlayacak hiç dermanım yok :((

    YanıtlaSil
  27. Sofra çok şık,fikirler şahane...Aylin'cim bence sizin arkadaşınız olmak bir şans gibi geldi bana.

    YanıtlaSil
  28. süper bir sofra,ellerinize sağlık.sevgiler.takipteyim.bende beklerim...

    YanıtlaSil
  29. mrb.lar ne kadr güzel, ne kadar ince düşünülmüş bi masa bu..çok isterdim valla o masada oturmayı:))
    elinize emeğinize sağlık, çok alakasız olacak ama ben bişiy sorabilir miyim?masanın ortasındaki kenearı dantel şekilli içinde reçellerin olduğu tabakla bi aşk yaşıyorum şuanda, acaba nerden aldınız onu? porselenmi?
    çok teşkkr ederim,
    sevgiler
    mrw

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkeadan mum tabağı :) cOk teşekkür ederim :))

      Sil
  30. Cok teşekkür ederim :))
    İkada mum tabağı aslında ama ben amacını değiştirdim :)
    Bende gördüğümden beri ask yasıyorum :))

    YanıtlaSil
  31. ya sen neler yapmısın boyle bıhter senı :)) sızın bu toplantılara ıyı kı katılmıyorum :)) hahah zaten katılamam ama yanı bu sfraları gıordukce aaaaa :)) dıyorum canım haberın olsun:)

    YanıtlaSil
  32. Ya, süpersin, daha bir eşy diyemiyorum sana. Çocukla ne zaman uğraşıyorsun ne zaman hazırlıyorsun bunları onu da bilmiyorum yani.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak icin hesabınız olmasa da olur , seçeneklerden URL' yi seçip isiminizi yazmanız veya Anonim'i seçip bu kez yorumunuzun altına isminizi yazmanız yeterlidir.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails