27 Şubat 2013 Çarşamba

STAR TV SOFRAMIZ PROGRAMI

Bugün mutlu günlerden birini yaşadım,ilk teklif geldiğinde kabul edip etmeme arasında tereddütlerim olmuştu,ama bugün star tv de soframız programında kendimi gördüğümde iyi ki kabul etmişim dedim çok keyifli bir anı oldu benim için,tv de kendimi izlemek ilginç oldu biraz,tabi ki kendimi sürekli eleştirdim hiç beğenmedim,saçım dağılmasaymış mesela sağdan soldan,yada o gömlek beni bir dünya göstermese iyiymiş :)) bir sürü şey söyleyebilirim kendimle alakalı, ama iyi ki hayatımda öyle bir gün yaşamışım diyorum ve tarihte yerini alabilmesi adına bloga da not düşüyorum:)




Instagram ve facebook  kullanmayı seviyorum çünkü orada çok güzel insanlar tanıyor çokta mutlu oluyorum, bugünde mutluluğuma mutluluk kattılar :)  bana destek olan, güzel sözleriyle beni çooook mutlu eden herkese teşekkür ederim.Programı izlemek isteyenler sağ köşede star tv soframız programındaki resim üzerine tıklayarak izleyebilirsiniz.

18 yorum:

  1. Aylin çok kutluyorum seni, biraz önce izledim internetten :) çok şekersin ve lütfen kendine haksızlık etme.
    Her şey çok güzeldi, başarılarının devamını diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir haber tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  3. Aylin tebrik ederim başarılarının devamını dilerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Tesadüfen denk geldim ve tv'de izledim bugün tatlım,hepsi nefis oldu yaptıklarının,kesinlikle kendine haksızlık etme bence ,ellerine sağlık,inan bir yakınımı görmüş kadar mutlu oldum,sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Çok keyifli bir gün, çokta güzel bir anı olmuş bence :)
    Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. tek kelime harikasin...bayildim...ellerine,emegine saglik hayatim...sevgilerle...

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir program .Renk katmışsınız ...SEVGİLER

    YanıtlaSil
  8. soframızı hep izlerim bugün bir baktım
    amann dedim bu blogger arkadaşım aylin
    pür dikkat izledim
    valla saç baş gömlek görmedi gözüm
    seninle ilgili sadece ne kadar naifmiş ve ufak tefekmiş dedim
    burdaki fotoğraflarda daha iri duruyorsun çünkü
    çok güzeldi herşey tebrikler tatlım;)

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar guzel hemen seyredecegim..Tebrikler..

    YanıtlaSil
  10. keşke izleyebilseydim tüh kaçırdığıma çoküzüldüm ama seni tebrik ediyorum canım...sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. ben izledim ve çok beğendim canım.daha nice başarılar inşallah.

    YanıtlaSil
  12. keyifle izledim canım,ama başını kaçırmışım tekrarını izlemek niyetindeyim:)öpüyorumm

    YanıtlaSil
  13. bende netten izledim en başını daha fırsat olmadı ama kendine haksızlık etme gayet hoş görünüyordun
    ama gel gelelim bir mutfak önlüğü görmek isterdim ben sende ;)
    şirinmi şirin bir mutfak önlüğü ;)

    YanıtlaSil
  14. Canım benim çok keyif alarak izledim ve rahatlığıa,sakinliğine hayran kaldım.
    Bende Reyhana rkadaşım gibi tekrar izleyeceğim:)
    Öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
  15. çok güzel bi programdı canım tebrik ederim :)
    blogger arkadaşları orada görmek çok güzel:)

    YanıtlaSil
  16. canımmm sımdı ızleyecegım bulursam tam yarım saattır ugrasıyorum bır de sneın dedıgın lınke bakıyım:))

    YanıtlaSil
  17. Merhaba Aylin Hanım programı izledim ve sizi tanımış oldum.Yaptıklarınız harikaydı, özelliklede havuç tatlısını deneyeceğim. Galiba çekim yapılalı uzun zaman oldu, yeni yayınlanıyor..izliyorum artık sizi, bende beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  18. ben de daha önce belirttiğim gibi o gün izledim sizi:)
    hatta yayınlarınıza baktığımda neden bununla ilgili bir yazı paylaşmadığınıza şaşırmıştım neyseki sonradan gelmiş:)
    başarılarınızın devamını dilerim, bana da beklerim görüşmek üzere..

    YanıtlaSil

Yorum yazmak icin hesabınız olmasa da olur , seçeneklerden URL' yi seçip isiminizi yazmanız veya Anonim'i seçip bu kez yorumunuzun altına isminizi yazmanız yeterlidir.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails